Rakt och slätt

Bara sådär. Nu hänger gardinerna återigen på sin stång och äntligen slipper jag gå och störa mig på alla rynkor och veck som blivit. Nu är det rakt och slätt. Och tanken slog mig just att ALLT ska vara rakt och slätt. Gardiner, dukar, våra kroppar, vår hy. Fan. Kan ingen ändra på det? För jag passar inte in någonstans. Haha!

Nu är det bara massa annat kvar att göra. Frågan är bara vart man ska börja. Om jag ska duscha nu, eller ta ett bad ikväll? Jag måste göra hårinpackning. Om jag ska åka till biblioteket. Eller om jag ska göra något annat. Beslutsångest! Hur brukar ni göra? Eller tänker ni lika mycket som jag? Jag känner mig som en robot som har fått slut på progammeringar. Next step liksom, vart tog det vägen?

/Frobot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0