SM-GULD!!

Så var det avgjort! Och AIK vann! yeeaaay! Nu vet jag i allafall en som är nöjd.. :) Men detta satt fint. En bra avslutning på en dålig vecka.

Åh! Jag har ett bildspel på mitt skrivbord. Bilderna från USA -resan visas där. Jag längtar tillbaka! Och bilder från Thailand, - från alla tre resor. Tänk va bilder är bra! Snacka om att föreviga minnen. Man får verkligen nostalgikänslor!

Jag stannar hemma i Trollhättan en natt till. Fick ett erbjudande av en att åka bil upp med henne imorgon så det blir ju perfa.  Då får jag med mig dammsugaren upp också så de blir ju kanooon!

Jag sitter och lyssnar på Sonja Aldén nu. Du får inte. Det känns som den passar in lite nu. Det gäller bara för mig att inse. Men texten är fin. Väldigt fin! Nästan som om den vore skriven av mig. :)

Nu ska jag mysa med Smulan. Jag kommer sakna henne. Min lilla skatt. My precious. Snutteputtälskling. Skruttefian. Kärt barn har många barn. Och jag heter Frida.. :P

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0