Snillen

Åh! Vilka idioter det finns alltså. Jag var på torgkiosken i fredags och skulle hämta ut ett paket från bredbandsbolaget, så fick jag ett stort kuvert med en sladd. Så kommer jag upp hit till Karlstad och ska försöka få igång detta bredband, som jag egentligen inte skulle fått förän i slutet av november så jag blev positivt överraskad när det ringde en snubbe och sa att han skulle komma hit och fixa det. Men så funkar tydligen inte min gamla router här och tydligen ska det ligga ett till paket på Torgkiosken. Vad är det för idioter som bara ger ut ett paket när det finns två? ååååh! Så nu får jag klara mig utan eget internet denna veckan och snylta på någon snäll grannes. :P Tur att det finns vissa som inte har upptäckt att det går att skydda. :P Att det alltid ska vara problem med internet! Jag hatar det!

Det var skönt att komma upp hit och inte behöva ställa sig och packa upp och massa det första man gör. Allt är ju i princip fixat. Bara en låda kvar med lite småskit i som ska upp. Bra ju? Jag ska ta lite bilder och lägga upp någon gång här så ni nyfikna får se. :) Vad säger ni om det? :)

Puss på er söta!
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0