Städa

Precis när jag hade gjort färdigt min tankekarta för fråga tre till tentan kom syrran upp. Jaha, det var det plugget jag fick gjort för det var bara till att börja städa, jag som tänkte jag skulle hinna börja skriva lite i allafall. Men nu har vi städat hela lägenheten, skurat golven och allt sånt där skit. Jag hinner inte börja skriva nu heller ska ut och ta en liten joggingtur. HÖR OCH HÄPNAD! Men ni hörde rätt. Eller såg. Och jag lovar ni kan fortfarande läsa. Men som sagt, nytt liv, nya villkor för det måste man ha om man ska få andra förutsättningar. Och en joggingtur är väl inte helt fel i detta väder? :) Observera att jag inte tar mig vatten över huvud utan kör bara 2.5 km. Man måste ju börja någonstans.

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0