Trollywood

Idag åker jag hem till Trollhättan igen. Min kära syster vill ha med mig till Göteborg imorgon så jag får väl ställa upp. Har nyss kommit hem från skolan, första gången jag är där sen 23e september och jag fick faktiskt kolla på kartan för att hitta salen vi skulle vara i. Haha! Snacka om att ha kopplat bort skolan totalt. Men nu är jag ledig igen resten av veckan och har inte föreläsning förrän på måndag igen. (Så nej mina vänner, jag skolkar inte från något.)

Nu ska jag packa lite väskor. Ska ju ha träning och match under dagarna, eventuellt utgång på lördag och sen vanliga kläder. Jag behöver en ny väska som man kan packa i!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Carzan

Frida, du ska stanna med MIG! Vad är detta för fasoner!!! MORR! :D

Nu ska vi ner till stan för att hitta något fint tills på lördag! pusssas

2009-11-04 @ 15:53:10
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0