Trötter

Gosch så jag är trött. Hör till vanligheterna numer. Men man kan inte vara mycket annat när det är så här mörkt och trist ute. Blä! Jag vill till Thailand. Så är det bara.. Nu är det bara en vecka kvar till min födelsedag. Min sista vecka som 20 åring. Hur ska man fira detta? Eller om det ens är något att fira? Snarare sörja kanske? Har ni något tips? Jag ska i allafall vara ledig i största möjliga mån men ändå ta mig till HVs bibliotek för att inte få för dåligt samvete. :P Så är i allafall tanken, sen får vi se om tanke och handling vill samarbeta bättre den här gången.

Matchen mot Thn gick sådär btw. Vi spelade asdåligt och de var ett bättre lag så det var ju inte så konstigt att siffrorna blev som de blev. Så kan det vara. :)

Nu ska jag snart lägga mig, har redan sovit typ en timme på soffan men är fortfarande dödstrött. Hoppas ni har haft en bra helg!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0