Vid köksbordet

Klockan är efter midnatt, jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan men här sitter jag. Erica gör mig sällskap, annars hade det känts väldigt ensamt och patetiskt. Men jag tror jag ska tänka på refrängen snart, det lär bli en lång dag imorgon eftersom jag ska sitta med hemtentan. Lika bra känner jag, för en gång skull. Sen om jag tänker och tycker något helt annat imorgon det får vi se. Men så ser i allafall planerna ut just nu. Sen ska jag träffa min kära vän Weronica när hon har slutat. Känns som vi har så mycket att prata och skvallra om så där går det nog lätt bort några timmar.

Nu ska jag borsta gaddarna. Och på tal om det så måste jag köpa en ny tandborste.

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0