Helt slut

Det blev mycket spring på träningen idag och jag var verkligen helt slut så hela kroppen skakade efter. det gillar vi! Men hade ju inte ätit något heller men fyllde på med två stekta ägg hos mamma efter men mår dock bara illa nu. Usch! Jag hatar att må illa, ni vet så de känns som man ska spy när som helst? BLÄ! Nu har jag tagit ett glas med magnesium. Och ska borsta tänderna. Sista natten här nu. Imorgon blir det spännande att se om vi får ut alla möbler härifrån. Jag kommer också spendera helgen i Trollhättan nu och åka upp till Karlstad på söndag igen. Vart jag ska sova det vet jag inte, men det löser sig. Anledningen till att jag stannar kvar här är för att jag vill städa ur lägenheten så att det blir klart och färdigt att lämna nycklarna sen. Så slipper jag gå runt och tänka på det mer.

Gud vad jag skriver dåligt känner jag! Haha. Tur jag inte ska bli lärare längre för det här är nog ett IG i meningsbyggnad och det finns knappt en röd tråd. Men jag gör det medvetet och jag vet hur man egentligen ska skriva. Ni vet när man bloggar så skriver man ju lite som man tänker. Och man tänker ju aldrig i hela meningar, utan snarare i bilder och det blir ofta ganska många bilder och tankar på en gång och ska man då få ner detta i bloggen så blir det som det blir. Hoppas ni har överseende med detta. Men detta är trots allt ingen uppsats som ska in för att korrekturläsas. Tur är väl det! Jag håller mig ifrån stavfel i allafall. Så gott det går. (Nu kommer ni säkert hitta massa stavfel bara för jag skrev det).

Och HEY! Jag har över 30 läsare per dag nu! (Välkomnar alla nya med glädje) Varför kommenterar ni inte? Jag tycker det är skitkul att se vad ni har att säga. Och kom gärna med förslag till olika saker och ting. Typ bra fikaställen i Karlstad, vart den bästa krogen ligger, billigaste flygresan till Thailand, och var man kan hitta snygga skor och handväskor. För det är jag i ett behov av just nu. Alla kommentarer uppskattas dock och det räcker att ni skriver hej. Skriv gärna vad ni heter också. :)

Nu blir det natti natti så får vi hoppas att jag kan sova denna natten. Jag är som sagt helt slut och dödstrött. Får bli några avsnitt av South Park och tycka synd om lilla Butters som är min favorit. Så söt! Jag skulle vilja ha honom som min lilla son! Nej nu blev det mycket här. Sorry for that! Ha de bra mina vänner!



/The one and only, F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0