Hemma i Trollhättan

Gud vilken lång dag detta har varit! Men flytten är gjord och vi fick upp alla grejerna på ett lass så det är skönt att vi slipper åka upp med fler saker! Grymt! Det tog dock sin tid och jag har inte varit hemma mer än 20 minuter och jag är väääldigt trött. Jag har i allafall världens underbaraste familj som har hjälpt mig med detta så mycket! Utan er hade det nog inte blivit någon flytt. Haha! Det känns inte som jag har gjort grovjobbet utan jag har mest bara stått och tittat på och funderat på vart man ska göra av alla saker. Men det gick ju bra till slut och hem kom vi och alla lådorna är i princip uppackade redan, så det känns skönt att det är gjort faktiskt.

Nu ska jag njuta av en helg hemma i Trollhättan. Jag blev utbjuden på fest av två alternativ idag. Nej det slutade med tre faktiskt. Men med tanke på att jag är hemma nu så kan ni ju gissa att det inte blev någon av dem. Jenny ville ha med mig ut. Sen var det en i herrlaget i handbollen som ville ha med mig på deras lagfest, och sen blev jag tillfrågad av Mandis att följa med på Pethras avskedsfest. Jag får se vad som händer imorgon, det är ju trots allt en ny dag med nya möjligheter.. och nya tag! Visst? Och just nu tar jag varje dag som den kommer och försöker blir starkare för varje dag som går. Det är inte lätt, men det går nu faktiskt! Förhoppningsvis kan jag börja känna någon matlust nån gång också, men antar att den kommer så småningom också. Liksom allt annat.

Nu ska jag soova. Om jag kan. Smulan verkar vara på hugget faktiskt, haha, sikken buse mammas älskling äääär. Aaaw. Sätter nog på ett avsnitt av South Park först. Jag kan inte få nog av Butters.
Natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0