Home sweet home

Så mina vänner! Nu befinner jag mig på svensk mark i min egna lägenhet! När jag klev av planet på Landvetter var jag så lättad av att vara hemma igen och jag har nog aldrig någonsin varit så nöjd och bekväm med att komma hem. Mitt bagage befinner sig dock någon annanstans på vår vackra jord. Förhoppningsvis får jag hem det (både resväskan och handbagaget) snart. Har inga underkläder eller något så imorgon får det bli lite shopping så man klarar sig några dagar i allafall... Jag fick i alla fall flyga i Business Class hem (en enkelbiljett i den klassen motsvarar ca 12000 sek) efter att jag förklarat hur besviken jag var på deras hantering av service och bagage. Så det var i allafall en liten positiv bit med att ha sitt bagage förlorat.

Idag har jag spelat match, tro det eller ej, men jag orkade faktiskt med det efter denna hemska hemresa. Så det blev till att åka hem från Landvetter, packa väskan och iväg till Mellerud för att spela. Haha! Efter matchen var jag så trött så jag somna i bilen hem och en stund på soffan innan maten blev klar. Nu vet jag dock inte om jag kommer somna, men det ska bli väldigt skönt att lägga få lägga mig i min egna säng. Är ju över tre veckor sedan faktiskt. Och lilla Smulan! Vad glada vi blev av att se varandra igen. Jag ska ha henne på min kudde inatt hade jag tänkt. Lilla snuttegrisen som jag saknat såå!

Bilder och sådant hade jag tänkt att ge er men eftersom min bildöverförare befinner sig i mitt bagage har jag tyvärr ingen möjlighet att föra över bilder till datorn. Men jag kommer lägga upp några så fort jag fått den. I promise!

Nu hoppas jag på en god natts sömn och att ni mår bra! Jag är i allafall hemma oskadd och levande, vilket är det viktigaste! Natti natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0