In L.A

Hej på er!
Nu har vi landat på hotellet på Sunset Boulevard i West Hollywood. Det är kanonfräscht (men vilket ställe är inte det jämfört med Mikaels? hihi!) Idag har vi varit hela dagen på Disneyland. Och det var hur grymt som helst, över förväntan, och tro mig då när jag säger att jag hade väldigt höga förväntningar! Det var så mycket att se att nästan en dag inte räckte för att hinna med riktigt allt. Men vi hann se det mesta faktiskt. Va där i tio timmar så ni kan ju tänka er! Jag har inte lagt över några bilder än, men eftersom vi har internet i helgen så lär ni få några då. I Promise! Så det är bara att hålla utkik!

Imorgon vet vi inte riktigt vad vi ska göra, är för trötta för att kunna planera in något nu. På söndag ska jag ju till Micael och han ska va hemma hela veckan så han och Maggie (hans fru) ska visa mig runt i L.A så det ska bli grymt kul! Dessvärre blir det till att säga hej då till Mikael för den här gången. Usch! Det gillar vi inte. Men får försöka göra det bästa av saken och njuta av tiden vi har kvar här tillsammans.

Nu blir det sängen, antar att jag kommer sova väääldigt skönt inatt! :)
Hoppas allt är bra hemma!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena o Jan

Hej, ni är i LA o vi i Köpenhamn, tillsammans med många andra svenskar.Ha de så kul vi hörs kramar.

2009-10-10 @ 08:54:30
Postat av: Vad kul att se att ni har det bra. Hoppas att du får det trevligt med

2009-10-10 @ 12:02:01
Postat av: Mamma

Kul att du har det bra och att du får vara med din Mikael. Hoppas nu att du får det trevligt tillsammans med Micael och Maggie och vad bra att han kunde vara ledig så mycket. Har följt din resa och sett dina bilder vilket har varit kul. Hemma väntar Smulan och övriga familjen på dig! Ha det gott den tiden som är kvar. Hälsa Mikael och Micael och Maggie. Mamma

2009-10-10 @ 12:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0