Midnight

Nu har jag packat två lådor. En med bara glas och en med typ saker som sällan kommer till användning men som man inte klarar sig utan; som kaffebryggare exempelvis. Så jag tackar gud för reklam som droppar ned i min brevlåda. Utmärkt att ha som "inslagspapper". Nu känner jag mig trött och tänkte ge min kropp och själ ett försök att sova. Igår gick det ju inte jättebra men man kanske har bättre tur idag? Imorgon blir det att fortsätta packa. Det blir nog till att rensa i byrån och i garderoben och det lär väl ta sin lilla tid. Men på något sätt börjar det här bli roligt. Även om en ganska så stor del av mig skriker att jag ska stanna kvar i min lilla hemstad. Men någon gång får man väl lyssna på minoriteten, majoritetsstyre behöver inte alltid vara det bästa.

Och för er som undrar; Jag saknar fortfarande mitt handbagage med mina skor/sandaler och skolböcker i. Detta börjar bli frustrerande och det verkar som att det inte kommer tillbaka. Jobbig sits. Böckerna är ju inte ens mina eftersom jag lånade dem på biblioteket. Men skönt att ha någon/något att skylla på istället för att det hade varit jag själv som hade slarvat bort dem. Nåja, det får bli ett problem att ta itu med senare, en annan dag. Hoppas ni har haft en bra helg trots att vi nu definitvt går mot mörkare tider. Jag bara undrar vad det var för idiot som verkställde att vi skulle ha sommartid och vintertid. Och i såfall. Varför har vi inte vintertid på sommaren och sommartid på vintern? Det hade ju vart lite smartare. Men nej! Mörker är det och så ska de också förbli! God natt!

/Frida


Kommentarer
Postat av: marie

frida hur godkänner man alla kommentarer?:S

2009-10-26 @ 09:50:04
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0