Nattslummer

Nu har vi sett filmen. Den var jättebra. Men jag tycker inte att den återspeglade boken lika bra som ettan gjorde. Kändes som att boken handlade om mycket mer. Men de två timmar som filmen varade gick väldigt fort så det kändes inte som man satt länge precis.

Jag är faktisk väldigt trött. Även sov jag till kvart över tio morse. Och sov två timmar till på eftermiddagen innan Weronica kom hit på besök. Hoppas denna jetlagen ger med sig snart, orkar inte vara så här seg längre. Jobbigt! Det är väl lika bra att gå och lägga sig. Jag hade hoppats på att få prata med min älskling men han verkar inte ha fått något internet. :(




Godnatt med er!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0