Pic's

Som utlovat kommer lite bilder här; från Six flags till dagarna tillsammans med min bror Micael och hans fru Maggie. Enjoy!


Six Flags, Big Mountain

Deja Vu och Terminator

Viper och X2

Superman, Goliath, Batman, och några mer..


Älsklingen



Jag, en aning skeptisk...


Jag och Maggie utanför Universal Studios, Citywalk


Maggie, bror Micael och jag


Maggie och Micael


Hollywoodskylten (bakom dimman)


Micael


Santa Monica Beach. (Stranden där Baywatch spelades in)


Och sist, men inte minst, Mina nya älsklingar. :)

Och ja, vi åkte allt på Six flags. :)

/Frida


Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte kul med kort,o få se lite av vad du upplevt där borta.kram

2009-10-20 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0