Trick or Treat?

Idag är det Alla helgona dag. Eller Halloween som vi så fint kallar det efter amerikanerna. Ska man klä ut sig tro? Inte för att jag tror det behövs, folk skulle nog bli tillräckligt skrämda av mig så som jag ser ut. Isblå under ögonen och ingen naturlig färg. Tur att det finns smink.

Idag har jag sovit fem timmar. Det var skönt, det längsta jag har sovit den här veckan. Jag fick sova i Ericas säng för hon sov inte hemma. Ikväll kanske det blir Halloweenparty, jag får se om jag går.

Nu ska jag och mamma iväg till Hjortmossen och städa ur lägenheten. Skönt att få allt gjort på en gång känner jag så det är lika bra att köra på!

Have a good one!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0