Vart tog dagen vägen?

Jag somnade visst om. Vilket inte alls är så konstigt eftersom jag låg vaken till halv fyra. Fattar inte hur lång tid det ska behöva ta för att komma in i svenska tidsrytmen. Hmm. Ändå var jag jättetrött igår kväll när jag gick och la mig. Konstigt! Men nu är jag i allafall upp igen, denna gång har jag tagit mig ur sängen. Det är ju nästan hopplöst att ligga kvar där och tro att man ska kunna hålla sig vaken när man sovit i fem timmar. Men det är ju jag, Frida Karlsson, i ett nötskal.

Nu ska jag diska och sedan se vad jag kan börja packa ner. Det är nog mer än vad man tror. Eller så är det mindre. Jag har ingen superkoll faktiskt. Och det kanske är dags att jag skaffar mig det. Koll alltså. Det brukar ju underlätta lite i allafall. Adios!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0