Ångest

Åh! Om en vecka är det tenta..Jag har typ tre böcker och läsa ut till dess, tre och en halv närmare bestämt. Men den halva hade jag tänkt att läsa ut imorgon så då kan man ju säga tre, eller hur? Det är så mycket som pågår i mitt huvud just nu. Så många tankar som spinner på för fulla drag. Jag är liksom van att ha många funderingar i huvudet och många bollar i luften, men det här är liksom utöver det vanliga. Jag känner ett pirr hela tiden. Och jag har svårt att avgöra om det är ett bra pirr, eller ett dåligt pirr. Förhoppningsvis det förstnämnda. Men jag har en känsla av att det är en blandning av båda. Och jag känner mig otillräcklig, för det känns inte som jag har tid för mig själv ens. Fast ändå känns det som jag har all tid i världen men att jag förvaltar den på helt fel sätt. I hate it!

Idag har varit en tung dag. Det var en händelse som fick mig och mina tankar att gå på högvarv. Och det är jobbigt när man redan hade tillräckligt med saker att tänka på innan liksom. Så kommer det här som ett brev på posten. Usch! Jag hatar lögner - mer än så säger jag inte...

Nu ska vi se om en natts sömn kan göra lite gott för morgondagen. Natti natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0