Där är den..

Min lägenhet. Den ligger ute på Eidars hemsida nu. Usch! Va jobbigt. Tänk om man ändå hade haft massa pengar så man hade haft råd att ha kvar den? Jag trivs ju så här. Inomhus. Gårdsfolket är väl inte mycket till att hängra i granen. Men jag gillar verkligen denna lägenhet. Den är ju trots altt min första. Min egen första lägenhet. Det är som att förlora sin första kärlek. Det blir liksom tomt. Tänk när jag står här och packar i alla flyttlådor. Åh vad jag kommer ångra mig. Förhoppningsvis ångrar jag mig mindre när jag packar upp dem igen. På andra sidan sjön. På andra sidan Vänern. Och gräset var inte grönare där. Men det kanske blir? Det går ju trots allt mot höst nu, och det vet vi ju alla vad det innebär. Inte sant?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0