Den värmländska miljön

Vilket underbart väder det är idag! Jag och Carro har tillbringat lite av eftermiddagen på stan, där vi bl.a tog oss en fika på espressohouse och satt ute. Jag tog av mig jackan och satt i bara linne och det var så härligt! Jag älskar när man kan göra det i september så här på sensommaren, det var ju inte direkt så man kan kunde göra det i augusti.. Nästan inte i allafall. Jag är sååå shoppingsugen så det verkligen kliar in i fingrarna. Men som student är man inte direkt bra betald även fast man oftast lägger ner all sin tid och själ på plugget. Och sennär man ska till USA också, vilket inga många studenter har möjlighet att ens göra. Jag ska vara lycklig lottad som ens kan resa så mycket som jag gör, även om jag gärna hade rest mycket mer. :P

På tal om resa så vill jag ha en ny (och framför allt egen) resväska. Jag får ju låna mammas och pappas men det känns ju inte riktigt som samma grej. Ni hajar? Har sett en fin på Accent, frågan är om kvalitén är bra på de väskorna (någon som vet?) Samsonite är ju snygga också, men njae, 2500 för en resväska är inte så vänligt mot min plånbok. Den på accent kostar 1095:- och så var det 25% rabatt så det tåls ju att tänka på. Det blir typ 830 spänn. Hmm.. En rosa..hihi!

Nu kallar skolböckerna på mig! Ha en solig dag! Adios!

Kommentarer
Postat av: syster hihi

köper du en rosa såå loooovar jag att hjälpa till att använda den! :) de e ju mer mig lixom .. hihhiihihihi

2009-09-15 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0