Departure GOT-LAX

Imorgon mina kära vänner är dagen då jag äntligen får träffa min älskling efter 6 veckors lidande. (okej då, det har väl varit vissa bra stunder också. :)) Planet går 10.20 från landvetter och vi åker vid halv sju här ifrån. :) Skönt! Jag är ju inte ett stort fan av att sitta på flygplatser innan. :) Allra helst inte ensam. Har precis tvättat färdigt. Skönt det, så har man kläder så man klarar sig.. har vart fullt upp hela kvällen, vart på överby och handlat på Bellbox, Mikael skulle ha lite grejer där. Sen var jag (eller rättare sagt mamma) inne på Elgiganten och köpte nån grej så jag kan överföra bilder från min kamera till datorn, ni som har följt bloggen sen en tid tillbaka kan ju kanske komma ihåg att smarta jag lyckades slänga usb-sladden till den. :) Men nu är alltså detta åtgärdat så nu kommer få, förhoppningsvis, lite bilduppdatering från mig i staterna.

Tentan idag gick nog ganska bra. Det kändes okej i allafall så jag hoppas att jag klarar den, men vågar aldrig hoppas på för mycket så det är väl lika bra att förvänta sig det värsta. Då kan det ju bara bli bättre, eller hur?
Nu mina vänner, ska jag börja packa. Har ännu inte gjort detta så det är väl god tid att börja nu, eller vad tror ni? :) Jag har skrivit en packningslista så det ska nog gå fort att få ner allt i väskan.

      
The ticket =)                            Packningslistan

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0