Did you just smile at me?

Nu sitter jag hemma. Har knappt varit hemma idag. Eller inte i min lägenhet i allafall. Har spenderat dagen med min kära familj. Trevligt! Fick god mat också och det tackar man ju inte nej till direkt, eller hur? Jag fick dock ett erbjudande av min kära vän och granne Weronica om att hänga med till Amanda och dricka vin och sådär. Just då kände jag ingen lust faktiskt så jag avböjde. Så erbjöd jag mig att komma och hämta dem och köra in dem till stan så åkte ju bort dit en stund, och då fick jag faktiskt ångra att jag valde att ta de lugnt. De verkade ju ha så kul! Men men, det är väl smällar man får ta. Ska upp tidigt imorgon också åså för far min ska tapetsera lite. :) Imorgon lär jag väl inte ångra det i allafall. Eller? Gud jag hatar att ångra saker som man inte gjort! GAH! Jag antar att jag inte är nån direkt impulsiv tjej.. Planera, planera planera! Nu ska jag se om det blir någon nattkonferens med min kära darling som befinner sig ocean's apart.

/Frida

Kommentarer
Postat av: rövet

men snart ååååker du till usa din jävel, jag är avundsjuk:P haha

2009-09-13 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0