En vecka...

Åååh! Om en vecka och en timme lyfter planet från Landvetter (om det går som det vill så att säga) Kan ni tänka er? Det känns som det var igår jag bokade biljetten och att det var en evighet kvar till jag skulle åka. Men det är mycket som ska göras innan dess. Bland annat plugga och skriva tenta. Det får nog gå i första hand, även om det är svårt att fokusera på plugg när man har lite andra roligare saker att fokusera på. Men jag känner så här; resan får bli en slags belöning för att jag ska göra bra ifrån mig på tentan. Jag har ställt det kravet på mig själv och jag hoppas det hjälper!

Nu ska jag faktiskt gräva ner mig i boken och läsa ut den. Senare i eftermiddag ska jag träffa Sara, en av mina bästa vänner under högstadiet. Vi har inte umgåtts sen dess, tyvärr, så det ska bli jätteroligt att ses! Hon har också börjat plugga här i Karlstad nu i höst, vilket sammanträffande va? Ha det bra alla!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0