Finna sin ro

sådär! Då har jag plockat undan i lägenheten, diskar, bäddat och ni vet det där vanliga som man gör varje dag.. Nu är det dags att läsa. Jag kan inte finna någon ro om jag vet att sängen är obäddad, eller om det står massa smutsig disk på diskbänken, därför kan man lika gärna göra det direkt, för då slipper man tänka på det och kunna fokusera på boken eller vad nu man än håller på med. Jag ska läsa Politiskt tänkande nu. Det ska väl bli..intressant. not! Sen ska jag ta mig en sväng till Weronica. Det har nästan blivit en tradtion att vi träffas på fredagar nu, tredje irad. HAHA! Jag klagar inte. :)

/Frida

Kommentarer
Postat av: marie

as härligt juh! :) jag är intresserad av den , men just nu är dte tomt med pengar och så, och så vet jag ju inte hur jag ska få hit den ;P haha

2009-09-11 @ 12:26:55
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0