Handikappad

Vet ni vad? Jag var hemma hos mor och far förut på lite middag och vem glömmer inte sin mobil där om inte jag? Fattar inte! Även om jag inte behöver den just nu så känner jag mig ändå handikappad utan den. Det är inte klokt vilket beroende man skaffar sig till all denna teknik som vi är bortskämda med. Jag har ju ingen hemtelefon , och ingen reserv heller för den delen så min enda kommunikationsmöjlighet för tillfället är alltså internet. Men det skulle inte förvåna mig om det skulle krångla, min vanliga otur om man säger så.. Gud vad jobbigt! Aja, det är väl inte något att göra åt, jag får väl gå dit och hämta den lite senare. Men jag ska läsa först. Det tar aldrig slut, detta elände!

/Frida


Kommentarer
Postat av: Carzan

Jag håller med dig, man blir helt handikappad!

Tänk dig Frida utan dator!! herregud ;) ifs hade jag med blivit galen utan dator, så bra uppfinning! :)

2009-09-21 @ 18:42:18
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0