Home sweet home

Hemma i Trollhättan igen. Alltid skönt.. Sitter hos mamma och pappa, ska väl åka hem till mitt snart och gosa lite med Smulis.. Eller just det, Erica ska fixa mig i håret först.. Hon håller på och klipper min faster och kusin just nu så jag får vänta lite till.. Nu är det mindre än en vecka kvar till jag lämnar vårt avlånga land för en liten visit till möjligheternas land USA i tre veckor. Ska bli sååå skönt att få komma bort lite. Har ju inte vart utomlands sen januari/februari. (BORTSKÄMD!) Men resa är något som jag aldrig nånsin kommer tröttna på, det finns så mycket att se och att uppleva där ute i världen och jag har bara börjat!!

Nu ska jag mysa med mor och far. :)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0