Höstrusk

God morgon!
Idag när jag vaknade (ställde klockan på 9.30) var det nästan kolsvart i lägenheten. Tänkte att nu är det säkert riktigt grått ute. Så gick jag upp och öppnade fönstret lite och vinklade upp persiennerna. Det är riktigt höstruskväder ute!! Smulan vill inte ens gå ut så hon gick och la sig och sov igen. Jag får väl stanna hemma och plugga idag, jag äger dessvärre inget paraply (hur man nu inte kan göra det när man bor i Sverige vet jag inte, men så är det i allafall) så skulle jag ut skulle jag bli genomblöt! Och det är ju onödigt, när man kan slippa. :)

Idag är det alltså, återigen, plugg som står på schemat. Har tenta imorgon så jag hoppas att det mesta kommer sätta sig på plats idag. Just nu ligger allt bara och snurrar i huvudet så jag tror jag behöver den här dagen för att organisera upp alla filosofer, ideologier och viktiga politiska händelser i vår historia. Jag åker upp till Karlstad ikväll och kommer hem imorgon kväll igen. Då blir det fullt upp. Har inte börjat packa än och jag kommer nog inte hinna göra det idag heller men jag tänkte att det gör inte så mycket om jag blir uppe så länge imorn för då kan jag sova bort några timmar på flyget istället. Bra va? Och förresten! Mamma bad om att få slippa mötet, eller i allafall komma senare så hon kunde köra mig till Landvetter, så nu har jag visst någon som kan vinka av mig på flygplatsen! Wie! Känns alltid tryggt! Nu ska jag läsa (typiskt att Våra bästa år börjar nu) vi hörs senare!

             
Hösten från mitt fönster       Älskade Smulan

/Frida


Kommentarer
Postat av: erica

då åker jag med älskade syster och fäller en tår för de 3veckorna jag ska vara utan någon som alltid förstår. . :(

2009-09-22 @ 15:55:37
Postat av: Lena

Va skönt för dej att det ordnade sej med resan till landvetter,och någon som vinkar av dej.Lycka till på tentan i morgon.vi hörs Kram

2009-09-22 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0