I need a glass of wine

Det går sakta men säkert med pluggandet. Håller på att skriva på PMet som ska in på onsdag nästa vecka. Vi ska läsa två texter och jämföra dem. Ungefär så fast lite krångligare, men orkar ju inte gå in på detaljer just nu. Jag är i allafall insatt i John Locke och Platon - då kanske ni förstår vad det är för typ av texter...

Jag är jättesugen på lite vin. Jag har suktat efter det ett bra tag nu. Jag har ju flaskor, men det är fina viner och man vill ju inte dricka upp vin med årgång från 2001 bara för att man är lite sugen, eller hur? Jag ska nog ta mig en sväng till systemet sen och köpa en tetrapak 1 liter, så står det sig ett tag också. :) Sen kanske jag passar på att ta en sväng in till Meddo och solar ett par minuter. Jag tycker jag förtjänar lite avkoppling efter en sån här dag. Tycker inte ni det med?

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0