I'm in Vegas

Tjoho på er! Nu befinner jag mig i Las vegas. Och jag säger bara wow vilket ställe! Vi hyrde en bil och körde hit och kom hit igår kväll, det var en upplevelse villk jag lova. Det går ganska bra att köra här och så så det vsar inga problem alls! Nu har vi spenderat hela dagen vid poolen och ska snart börja göra i ordning oss för att upptäcka lite av staden. Vi ligger på hotell Flamingo, som ligger mitt emot Ceasars Palace, riktigt fint hotell.. Fast det är väl alla här kan jag tänka mig. Men riktigt bra pris också så det var kanon!

Lite bilder får ni här. enjoy!

  


CIAO!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, va kul att få se lite kort,från er vistelse i Vegas.Ha nu så kul.Kramar

2009-10-02 @ 21:40:28
Postat av: sis

DITT HÅR ÄR GULT!!!

2009-10-05 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0