K-town

Back in business! Förlåt för min usla uppdatering, det känns som bloggen (och bloggläsandet överhuvdtaget) har blivit lite åsidosatt sen skola börja. Men så fort jag börjar få rutin på allt, riktigt internet osv så lovar jag att komma igång igen. Veckans hiss/diss ligger nere för ett tag framöver till jag känner att jag kan lägga ner mer tid på bloggen..

Idag ska jag och Carro på bio. Vi ska se L.A Gigolo, tror jag den hette. Kul att göra något annat också :) Idag har varit en dag som jag saknat Mikael. Jobbigt, men får tänka att på torsdag är det bara tre veckor till jag åker och tills vi ses igen. Wiiiie! Det kommer gå fort, hoppas jag! Hoppas allt är bra med er!

/Frida

Kommentarer
Postat av: älskling

tre veckor e inget :) wiiiiiiiiie! grymt!

2009-09-02 @ 03:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0