Las Vegas imorgon

Sorry for dalig uppdatering, men Mikaels internet har blivit avstangt sa de finns inte tillgangligt, tyvarr. Det skapar en del problem eftersom det ar sa latt att kolla upp saker (som hotell etc) pa natet. Nu sitter jag pa ett internetcafe, Mikael ar i skolan sa jag far sysselsatta mig lite pa egen hand.

Idag reserverade vi en bil som vi ska hyra imorgon for att ta oss till Las Vegas, dar vi ska stanna till fredag. Det ska bli grymt kul! Synd att man inte ar 21 man kan knapptt gora nat om man inte ar det, inte dricka alkohol eller nat, sa det far bli nagra ol hemma i lagenheten.. men jag klarar mig.. nasta vecka drar vi nog till los angeles, och dar lar vi ocksa saga hej da till varandra for denna gangen, det ar kass.. men allt har ju sitt slut. de sista dagarna hade jag tankt spendera hos min bror eftersom han bor dar sa slipper jag aka fram och tillbaka.. det kostar ju!

det har inte blivit manga timmar pa stranden tyvarr.. kvallarna ar det jattekallt sa de ar langbyxor och langarmat som galler.. men det funkar. dagarna (nar solen ar framme) ar dock ruskigt varma, uppat 35-40 grader eller nat kan jag tanka mig.

Nu ska jag kika vidare lite har! Jag har det i allafall toppen har och jag njuter varje sekund jag far vara med Mikael. Tiden gar sa fort sa jag onskar om man kunde uppfinna en maskin dar man kunde reglera tidens hastighet..

Ta hand om er dar hemma! Ni lar val fa lite uppdatering fran Vegas, eftersom vi har internetaccess dar. Byyeee!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0