Tuesday

Goood morning sunshines! Hoppas ni har sovit gott, jag blev väckt av Smulan som var hungrig och sugen på att gå ut. :) Men jag hade räknat med det så jag struntade i att ställa klockan till Våra bästa år. Idag är det inte mycket som står på schemat, men det som står omfattar en del så det blir väl en del i längden. Ska ev. träffa Frida för lunch, sen plugga och ikväll ska jag träna handboll. :)

Jag vet inte om jag ska åka upp till Karlstad i veckan. Funderar faktiskt på att stanna kvar i Trollhättan och läsa hemma istället. Det känns meningslöst att åka upp ena dagen och hem igen nästa. Jag har ju ändå klasskamrater som kan ta anteckningar åt mig så det löser ju sig i allafall på ett sätt.

Nu är det Våra bästa år! Hörs sen!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0