blev jag tappad på BB?

Asså jag kan inte ha en siffra rätt. I morse när jag vaknade, as trött, tog jag mig en dusch i hopp om att det skulle vara uppiggande.
Lite.
satte på två ägg och satte mig vid köksbordet och läste igenom anteckningar och åt upp dom där två jävla äggen. sen kände jag att det kanske var dags att göra i ordning sig. går och kollar på klockan,
7.48. 7.48?!?
med all stress rusar jag in i badrummet, kletar på foundation och borstar tänderna, fixar till håret och packar väskan med allt jag behöver och kommer iväg ca 7.59.
8.03 var jag på skolan. och väl där kommer jag på att jag har glömt körkortet.
JÄVLAR! FAN! HELVETES JÄVLA SKIT! (bara tankar som cirkulerar)
Ska jag skita i tentan? Jag kommer komma för sent.
Nej, med all hast sätter jag mig på cykeln igen.
Tur att den är snabbast istan. Cykeln alltså.
Springer upp för trappan hämtar plånbok med studentleg och körkort.
Tillbaks till skolan.
Och tentan? vad ska man göra? skratta? gråta? men bra gick det inte i allafall.

hej kom och hjälp mig. jävla puckokarlsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhöhöhöhööhöhöhöhöhöhöhöh :D

2010-04-29 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0