is it true?

fasen va timmarna går fort. mina ögon kliar och går i kors snart. men jag har ändå bestämt mig för att läsa 90 sidor till Ja! Good luck have fun på den! funderar på att steka mig ett par ägg först. så man får en liten paus och lite energi. synd att jag inte har en skogaholmslimpa hemma för det är gött med stekt ägg på. haha. nåja, klarar mig bra utan brödet. vad gör ni för något? är det något bra på teven? känns som man missar ganska mkt nu för tiden...amanda skickade sms och skrev att det nya 90210 är bra. exakt hur bra hon tyckte att det är väljer jag att inte gå in på. men bra i allafall. men jag håller mig till våra bästa år. Days of our lives, ni hör ju själva. Kanon ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0