laundry


jag och amanda har tvättat ikväll. har nästan blivit en tradition hos Karlsson på onsdagar. Trevligt! Imorgon tutar vi till Trollhättan för att hälsa på nära och kära. Hoppas att amanda bränner en ny skiva. De skivor hon har i bilen har vi cirkulerat med ända sen i höstas och trots att de är många så vet jag nästan vilken låt som kommer efter den andre. jag kan ju också bränna en, men då antar jag att max två låtar kommer falla henne i smaken och dom två låtarna har hon redan på nån annan skiva. Det behövs inget matematisk geni för att fatta att det är ganska onödigt då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilket krav! jAG FÅR VÄL BRÄNNA EN DÅ :D

2010-04-21 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0