Sörja, smet, sirap?

Hej på er! Känner mig sådär lagom seg i huvudet nu och stressen börjar sakta men säkert smyga sig på. Jag fattar ingenting. Eller det jag kan det kan jag jävligt bra. Och det jag inte kan, fattar jag inte överhuvudtaget. I ett sånt här läge är det nästan bättre att ha lite koll på allt än att bara ha störtbra koll på de enstaka. För med det utgångsläget gäller det att ha en jäkla tur på tentan och få frågor på det som man kan. Men tur var inte något jag föddes med och inte heller en naturbegåvning. Varför ska de alltid finnas dom som får allt och de som inte får nåt? Orättvist! Nåja, ingen idé att sitta här och gnälla. Dags att begravas igen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk positivt rövet, hade du hellre varit ett afrika barn helt ensam utan mat i en koja, den hade gjort allt för å få plugga lite;)

2010-04-20 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0