Trollis

Tjoho! Sorry för att jag inte hållt er uppdaterade idag men jag kan ju i allafall berätta att jag nu befinner mig på hemmaplan, Trollhättan rättare sagt! Haft en liten mysstund med Smulis och mamma och pappa har tjatat om flytten. "Du måste planera det och fixa det" etc etc. JAG SKA! Okej?! Allt ordnar sig när jag bara tar tag i saker och ting. Men en sak i taget. Nu ska jag kolla lite hockey. Djurgården leder med 1-0. Jag vet inte riktigt vilka jag ska heja på (Therese bli inte arg nu innan du hört min förklaring). Djurgården var ju ändå de som slog ut Brynäs och det känns ju lite bättre att säga att vi åkte ur mot mästarna. Då kan man nästan säga att Brynäs blev tvåa. Och HV vill jag ju heja på, ja, bara för att typ. Aja! Må bäste lag vinna!


Smulan har alltid mord i blicken, men hon är inte så farlig som hon ser ut, jag lovar! ♥

Kommentarer
Postat av: therese

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJA HÅÅÅÅÅVE! ;) smguld på lördag nu! ;)

2010-04-23 @ 07:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0