a stamp

hello ppl. har precis haft en liten dejt med amandabusen ett par timmar. inatt åker hon till turkiet så vi passade på att träffas lite så det inte blir alltför mkt saknad. haha! har idag även gjort min sista dag på jobbet. både tråkigt o skönt på samma gång. men måste verkligen komma igång med plugget, men prioriterar mattekursen först här så tar jag tentaplugget när jag kommer upp till karlstad igen, vilket troligtvis blir på torsdag någon gång. även fast jag längtar hem så är det änna skönt att vara här och bli lite ompysslad, men alla måste vi återvända till verkligheten någon gång...jaja, nu vet ni att jag lever i allafall. tänk att ni aldrig blir av med mig. stackare. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0