DU BAD OM DET mändahoe

okej, fick en vänförfrågan på ansiktsboken.
men tjena hallå där.
VEM FAN ÄR DU?
förstår inte vitsen med att lägga till folk man ens inte hälsat på.
men indierna verkar ha fattat att jag inte vill ha dom som vänner i allafall.
sen slog det mig. har vi hälsat? för du har ett bekant ansikte jag inte kan placera.
antingen hör det hemma i soptunnan eller så har det väl rullat i dimman någon gång någonstans.
men..tack men nej tack. jag avböjer snällt och ser gärna att du har en avsikt med att göra dig tillkänna genom att vara vän med mig på facebook.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha vem vare som ADDA?!

2010-08-02 @ 17:49:41
Postat av: ~ W

Haha! Ja, vem fan vad det som adda dig?

2010-08-02 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0