going faster than a roller coaster

tänkte lämna ett avtryck här innan jag går och lägger mig. imorgon är det dags för jobb igen. in på sista veckan nu, sen blir det karlastaden igen. jag vill köpa nya kollegeblock, en ny almanacka, nya pennor, sudd, pennfack. skolböcker. glasögon bara för att se smartare ut. att ge mig på den nya terminen och vara någorlunda förberedd för skolstarten. mitt fjärde år på universitet/högskola. jag har inte blivit ett dugg smartare men däremot fått ett vidgat synsätt att se på saker och ting. och det är väl i och för sig en lärdom i sig.

men just nu är jag i behov av en miniräknare. en sån jag har. någon som har en och låna ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0