why don't you wrap yourself around me?

sex och en halv vecka senare är jag tillbaka i karlstad. home sweet home. gud det känns verkligen att man vart borta länge. nu är det tentaplugg som gäller de kommande dagarna. tenta på torsdag alltså och jag har inget att förlora. bara till att köra med andra ord. har precis bäddat rent i sängen så det ska bli skönt att krypa ner i sin egna säng. visserligen hade jag min egna säng hemma också, min gamla barndomssäng, men den är inte ens hälften så skön som min. ;) och för er som undrar, så regnar det i karlstad nu också. förut lös solen.

men bara så ni vet så kommer det fortsätta att vara dåligt plinkande på tangentbordet för min del ett tag framåt. i allafall här på bloggen. men snart så! :) läggdags nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0