big brother

när jag gick på högstadiet (gud va gammal jag kände mig i samma ögonblick som jag skrev det) så var väl detta program som populärast. jag och therese var som galna i det, och jag minns att vi smet i väg till ett grupprum på lektionerna bara för att kolla på "big brohter live" som alltid sändes, dygnet runt, på kanal fems hemsida. vi sa att när vi blir 18 så ska vi söka dit, för vi skulle göra succé och visa svenska folket vilka två idioter vi är. jag skulle flytta till stockholm, therese till gbg. jag har dock inte kommit till stockholm. än. men jag såg nu att Big Brother söker nya deltagare. Ska man chansa? Alla får inte chansen att ligga i tv. Eller vara med i tv överhuvudtaget. Kanske kan vara min nyckel till framgång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska söka.

2010-12-04 @ 13:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0