if I had you

amanda, jag vill också ha en thailand. köper du en till oss båda? jag kan bjuda på drycken och jordnötter(som du är allergisk mot) på planet :D
fredag idag alltså, och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte varför jag är vaken med tanke på att jag inte alls är färdig med min skönhetssömn. den är ju viktig.
vrålhungrig är jag också. men det hör väl till så här dagen efter...
idag blir det en liten slutspurt innan jullov. vi ska kontrollera vår rättsfallsanalys en sista gång och göra lite småjusteringar innan vi lämnar in den, sen en liten kortis på föreläsningen innan jag måste hem för att hinna med tåget till trollhättan. sista gången för i år. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0