slipzen

hej alla vänner och ovänner.
igår hade jag lite födelsedagsfirande hemma, som senare slutade någonstans inne på Lipz.
Vi gick till Lipz för att de sen några veckor tillbaka skyltat med att "en hemlig gästartist" kommer
så vi va ju tvungen att se vem detta kunde vara
väl där inne tyckte jag att jag såg tomtemor, för vem har på sig en RÖD långklänning?
ursäkta?
sen såg jag en tjej, som man för övrigt inte tyckte hörde hemma på Lipz (snarare på en bondgård för att mata grisar), min fundering var om hon hade sett Bring it On för många gånger då hennes dansstil gav det intrycket..
och sen. den hemliga gästartisten då..vem har dom tagit in?
Jo, DR BOMBAY! Whaaaaat?!
Ärligt talat så trodde jag att det var ett skämt först och att personalen skulle driva med oss för att sen ta in den riktiga artisten.
men nej. han körde dom gamla klassikerna, Calcutta, SOS, Rice and curry osv.
men seriöst? Dr Bombay?!
Ärligt talat så visste jag inte ens att han va svensk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0