trollywood

hemma. tänk att vissa ställen kommer alltid bli "hemma"
har umgåtts med mor och far under kvällen, sedan när detta blev för långtråkigt så fick det bli en promenad hem till systeryster. mysigt
imorgon ska jag och mamma hem till farmor och lära oss att baka hennes tunnbröd. dom är dom godaste ever! sen på kvällen ska jag möta therese. och då vet vi ju nästan alla vad det innebär! (TACOS!) ha ha ha
på söndag blir det upp tiiiidigt för att rulla ner till varberg och ullared med systeryster. har laddat upp med pepparspray och batong. fan ta den kärring som ska ha den sista varan som jag ska ha! att jag åker till ullared är väl för övrigt en rätt så stor skräll. har varit på detta "palats" en gång tidigare i mitt liv på högstadiet. men nu har erica lyckats övertala mig (hon har tjatat sen i somras typ) och billiga julklappar är ju aldrig fel. ja. de man köper till andra såklart. jag vill ha dyra paket! ha ha natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0