Framme

Framme! Det gick bra o köra. tog kanske bara 20 minuter längre än vanligt så det var ju helt accepterat. Fick dock en nära döden upplevelse när en gubbe bestämde sig glatt för att köra rätt ut ivägen men Amanda va cool och fixade oss ur situationen på ett bra sätt. Handlade ingredienser till tacopaj på vägen också - jag blev sugen på det eftersom Amanda tjatar om den hela tiden sen hon fick mitt recept. Men Karlstad är det iaf. Och hur länge jag stannar den här gången för det verkar som vår match på lördag blir flyttad. Och då stannar jag ju kvar här. :) (bli inte allt för ledsna nu) Smell you later!

/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå ledsen.. ja blir cpglad om du stannar jUUUUU:) och ja, ja kanske är lite tjatig. men tack för att du berättade hur cool jag var :) :)))))

2010-02-22 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0