Go away!

Hej på er! Det har snöat ännu mer inatt. Det gör ju inte att längtan till våren blir mindre direkt, kan snön inte bara försvinna? Idag är det måndag och ny vecka med nya tag och nya träningstillfällen. Bokade precis plats på spinning  på Njoy ikväll. Får väl se hur det ska gå. Haha! Har ännu inte testat på spinning här uppe än men jag tycker det är kul och riktigt gött efteråt så vi får väl se om det håller måttet här också. Men det är jag inte tveksam till.

Har ännu inte fått en avi om min telefon. Jag slår vad om att den kommer komma hem till mamma och pappa i allafall. Min vanliga otur om man säger så. Aja. Nu ska jag se till att få denna dagen att gå också. Börja med städning och disk kanske och sen lite plugg. Smell you later!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0