Hemfärd

Idag bär det av till Mellerud för att träna och kasta lite boll och sen vidare till Trollywood. Kommer nog stanna där hela helgen, har ju match imorn. Spännande. Den enda matchen i serien vi har chans att vinna typ. haha!, i höstas spelade vi oavgjort och det är den enda poäng vi har tatt. Kass! När jag vaknade och fick se mitt hår i spegeln i morse fick jag ytterligare en chock. Mitt hår är tillbaka och det märks tydligt för jag har alltid värsta affrot när jag vaknar. Och så la jag mig med blött hår också så det gör ju saken ännu värre. Tur att det finns något som heter plattång och hårspray så man kan få ordning på ogräset. Smell you later!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0