Korthårig

Nu har jag precis fått ur de sista tovarna. Fan vilket jävla jobb. Som tur var slapp jag göra det utan det fick Amandasötnosen göra. Ni ska se va söt hon är när hon koncentrerar sig. Men sedan halv sju eller något har hon suttit och pillat i mitt hår och hon lämna väl mitt hem runt halv elva eller något i den stilen. Så länge som jag fick pinas genom att se håret falla av bit efter bit. Nu kommer jag inte vilja se mig själv i spegeln på ett jävla tag. Fan va jag ser ut i kort hår alltså. Jag kommer säkert gråta mig till sömns ikväll. Snacka om att mitt självförtroende försvann med håret. Nu är jag nere på jorden igen; så HEJ alla kompisar; KOM OCH HJÄLP MIG! Nu ska jag duscha och njuta av att det inte är massa limfästen i håret, något positiv i det hela i allafall. PUSS

Update: Carro var ju också med på ett hörn och hjälpte till. Solly! Tack båda två!!! ♥

/Frida

Kommentarer
Postat av: Carzan

Nepp ja gjorde inte något

2010-02-11 @ 09:36:07
URL: http://Carzan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0