Mätt som en plätt

Eller hur va det man sa? Jag är i allafall mätt som fan. Ändå var det två timmar sen vi åt. Okej jag ljög, vi åt lite glass till Paradise Hotel - det var ju ändå final så man fick ju krydda till det lite extra, eller hur? Men det känns som jag inte behöver äta något imorgon. Enligt min pappa borde jag inte äta på en månad, minst. Men jag lyssnar sällan på honom även om jag vet att han har rätt många gånger. Amanda var här på lite tacomys ikväll. Trevligt. Egentligen vill jag ge feta dissen till henne eftersom hon alltid dissar mig i sin blogg..och på facebook. Men jag låter henne tro att hon är bättre än mig om hon känner att hon mår bra av det. Vi är så snälla mot varandra. Men jag trivs bra med henne i allafall, ibland. Ibland kan hon vara för mycket. Typ som när hon ska springa runt på Lindex och leka Kurragömma eller va fan hon höll på med förut. Eller när hon ska vara extra seg när hon ska ta saker extra långsamt bara för att vara extra störande. Men söt är hon i allafall, lilla Amanda. Men nu ska jag sluta tjöta om henne för hon är inte värd att nämnas så många gånger i ett och samma inlägg. Nu ska jag gå och söka hjälp och sen kanske lägga mig. Har ni tur kanske jag hinner blogga en gång till innan jag gör nattbesök i min säng. So long lovers!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du har ju lite humor inombords ändå hjärtat!!

2010-02-02 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0