Onsdag

Shalom! Eller vad man säger. Slalom? Onsdag idag i allafall. Jag och Carro har precis storstädat lägenheten, dammsugit, dammat, skurat toaletten och golven. Så nu känns det fresh här igen. Snön vägrar ge med sig. Jag begär tydligen för mycket för det är inget som vill gå min väg nu för tiden. Telenor hade tydligen inte min iPhone i lager och de har en leveranstid på 2-3 veckor, iom att det "redan" har gått en vecka sen jag beställde den så har jag alltså minst en vecka kvar innan jag får leka med den. Typiskt. Alltid ska det vara nåt. Det blir eventuellt en tur ner till stan lite senare. Ska plugga först. Om det går utan böcker vill säga, jag får väl förhoppningsvis dom i denna veckan. NAJS! Ha en bra dag my friends!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0